Semua orang takut dengan PUBLIC GOLD sebagai scam.. TETAPI TERBUKTI..!!!

Spread the love

Ramai mereka yang tidak memulakan simpanan emas di Public Gold kerana takut terlibat dengan scammer. Memang logik kerana kebanyakkan kes-kes pelaburan atau simpanan emas yang dilaporkan kebanyakkan melibatkan penipuan.

Dan masih ramai yang ragu apabila sistem belian di Public Gold dijalankan secara atas talian atau “online”. Kami nasihatkan bagi mereka yang ragu, mulakan dahulu dengan RM100 cara kaedah GAP. Jika tertipu sekalipun, baru hangus RM100 kan? Betul tak?

Jika Public Gold masih beroperasi selepas setahun menyimpan RM100 cara kaedah GAP, pastinya Public Gold adalah satu syarikat yang benar. Cukup sahajalah sebenarnya, Public Gold telah menjalankan urus niaga jual beli emas selama 13 tahun di Malaysia. Dan kini, Public Gold juga cuba menembusi pasaran Indonesia.

Kini penyimpan emas di Public Gold hampir mencecah 700,000 orang dan di bawah PGG100Network (www.g100.my) sahaja telah ada lebih dari 200,000 penyimpan emas. Jadi persoalannya, anda ingin menjadi yang ke berapa?

Bagi mereka yang baru sahaja ingin memulakan simpanan emas, kami nasihatkan anda bermula dengan RM100 dahulu. Dan terus menambah ilmu emas dengan membaca buku Wang Emas penulisan mentor kami, Tuan Mohd Zulkifli Shafie.

Bersama Mentor Kewangan kami, Penulis Buku Wang Emas

Kami sentiasa ingat pesanan Mentor kami, Tuan Mohd Zulkifli Shafie.. “Bukan Emas Yang Buat Kaya. Tetapi Ilmu”.

Muhamad Khairi Hakim dan Nurul Syazwani
20/2/2022
Segamat, Johor

khalifahkhairi

Salam, nama saya Muhamad Khairi Hakim ingin berkongsi pengalaman yang Allah kurniakan dari segi kewangan, EMAS dan juga kehidupan. Blog ini bertujuan satu perkongsian untuk anda semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *