Testimoni #3 : Tak Percaya Dengan Emas Mampu Menyimpan 30gram (+- RM7000) dalam masa 4 bulan.

Spread the love

Di bawah bimbingan saya, ada seorang penyimpan emas dari Rawang iaitu Puan Ita. Permulaan beliau mengetahui mengenai manfaat emas dan Public Gold di FB Page saya, Public Gold by Khairi Hakim.

Pada permulaan Puan Ita ingin bermula dengan simpanan GAP tapi selepas beliau mengetahui manfaat simpanan emas secara EPP. Beliau memilih EPP kerana EPP dapat memaksa beliau untuk membuat simpanan.

Jadi puan Ita bermula dengan lock 10gram pada harga RM2547 pada 19/2/2021 dengan kaedah 10 kali bayar seperti jadual di bawah.

Jadual 10gram untuk sepuluh kali bayaran.

Apa yang menarik, saat Puan Ita lock harga tersebut sehingga kini, Puan Ita telah berjaya menyelesaikan keseluruhan bayaran pada bulan March 2021. Hebat kuasa emas ini kan. Seterusnya Puan Ita menambah lagi simpanan beliau dengan belian 20gram pula bulan April dengan cara EPP. Waktu itu harga 20gram RM 4940.

Harga Sebelum – 17/04/2021

Apa kelebihan EPP? Saat Puan Ita lock harga tersebut RM2547 tetapi hari ini saat saya menulis blog ini, harga bagi 10gram sudah RM2734.. Manakala untuk 20gram pula RM4940, tetapi sekarang RM5455.. Berlaku kenaikan harga emas hampir 8% kenaikan harga emas sehingga kini. Harga bagi EPP masih sama, bayaran masih sama, walaupun harga emas semasa semakin meningkat.

Harga Semasa – 6/6/2021

Apa yang lebih menarik, semua ini sepatutnya habis di bayar pada 10 bulan akan datang tetapi Puan Ita telah menyelesaikan bayaran tersebut lebih awal. MasyaAllah.. Hebat-hebat.. begitulah kisah Puan Ita yang bertindak dengan matlamat yang jelas.. untuk mengelakkan duit habis boros entah kemana..

Dan Puan Ita menggunakan fungsi pengeposan berinsuran hanya RM10 untuk menghantar kedua-dua emas beliau di musim PKP ini. Puan Ita hanya duduk di rumah dan tunggu emas itu tiba dengan selamat.. Alhamdulillah..

ini buktinya penerimaan Puan Ita melalui postage berinsurans

Moga testimoni ini bermanfaat untuk anda memulakan simpanan emas.. Kini Rm100 sudah boleh mulakan simpanan emas..

Rupa Bunga Mas menjadi aset kekal milik Puan Ita

Bagi anda yang ingin mengetahui lebih lanjut berkenaan simpanan emas.. Boleh sahaja tekan link di bawah atau button wassup di kanan website untuk terus berhubung dengan kami..

infoemasBlog – Khairi

infoemasBlog – Syazwani

InsyaAllah kami akan bimbing anda sebaiknya.

Muhamad Khairi Hakim & Nurul Syazwani
Dealer Aktif Public Gold
6/6/2021

khalifahkhairi

Salam, nama saya Muhamad Khairi Hakim ingin berkongsi pengalaman yang Allah kurniakan dari segi kewangan, EMAS dan juga kehidupan. Blog ini bertujuan satu perkongsian untuk anda semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *