Hadiah Terbaik Suami Buat Isteri

Spread the love

MEMBACA AMALAAN MULIA, MENAMBAH ILMU BERERTI MENAMBAH KEKAYAAN

Para suami usah berdalih lagi.. Berikanlah hadiah terbaik kepada isteri anda.. Apakah hadiah terbaik itu? Hadiah yang tiada nilai dan hanya kekal selepas anda tiada.. Tidakkah anda punya kasih dan sayang kepada isteri melebihi segalanya?

Apabila berlaku apa sahaja musibah kepada kita seorang suami, kehilangan kerja atau kemalangan dimana kita mohon didoakan dijauhkan segala musibah tersebut maka terkapai-kapai seorang isteri ingin menampung tugas seorang suami.

Jika ada satu hadiah yang berkekalan kepada seorang isteri agar dapat menampung kehidupan saat memerlukan, apakah ia? Cuba tuan puan berikan jawapan terbaik yang tuan puan dapat fikirkan? Rumah? Kereta? Harta?

Saya dan Isteri sentiasa bersama mentor, En Zulkifli Shafie bagi dorongan berterusan

Kesemua di atas adalah benar jika aset-aset tersebut tuan puan dapat menjana pendapatan pasif kepada pihak isteri sebaik sahaja tuan puan ditimpa musibah. Tetapi mudahkah untuk isteri menguruskannya? Rumah, perlu mencari penyewa.. Kereta, perlu ada leses memandu.. Harta, jika bukan nama isteri barangkali isteri tidak dapat sedikit pun dari harta tersebut.

Bayangkan tuan puan dalam keadaan tidur, anda dapat menjana pendapatan?

Bayangkan tuan puan dalam keadaan sakit, anda dapat menjana pendapatan?

Bayangkan tuan puan baru dibuang kerja, anda dapat menjana pendapatan?

Bayangkan tuan puan dalam PKP, anda dapat menjana pendapatan?

Bayangkan tidak perlu berkejar masa ke tempat kerja 8 pagi hingga 5 petang, menempuhi trafik jem, menghantar anak ke sekolah seawal enam pagi dan pelbagai lagi kerja-kerja hakiki lain yang perlu dilakukan mengikut norma kebiasaan.

Antara kebaikkan yang saya harap dapat saya berikan kepada isteri saya adalah, Kemudahan duduk di rumah tetapi ada pendapatan sendiri, dapat membesarkan anak-anak dengan masa yang berkualiti, dapat membelanja ibu bapa isteri tanpa bebanan, tidak perlu bekerja keras untuk mencari pendapatan dengan bebanan emosi.. itulah harapan saya..

Setiap bulan pejam celik, dengan usaha berterusan, income 4 angka dapat masuk ke dalam akaun isteri tanpa bersusah payah.. Takkan tak kerja pun dapat income..??? Itulah dinamakan pendapatan pasif.. Sekali buat kerja, selamanya mendapat hasilnya..

Jika tuan puan ingin tahu apa hadiah yang saya sediakan kepada isteri saya untuk menjalani kehidupan ini dengan lebih mudah di waktu memerlukan.. Saya hadiahkan beliau sebuah perniagaan yang boleh menjana pendapatan 4 angka sebulan..

Ianya sama seperti rumah sewa dan ada penyewa dalam rumah tersebut. Tapi perniagaan yang saya ceritakan ini tidak memerlukan modal yang besar. Cukup tuan puan ada kesungguhan, keazaman dan usaha serta tawakkal kepada Allah S.W.T.

Apakah hadiah itu? Saya menjadi dealer Public Gold dan akan mewariskan seluruh perniagaan saya ini kepada isteri saya jika berlaku apa-apa kepada saya, seorang suami. Alhamdulillah.. dengan matlamat yang jelas, kini pendapatan 4 angka sebulan bukan lagi satu angan-angan.. ianya satu kenyataan..

Akhirnya, saya ingin mengajak tuan puan.. marilah membina business ini bersama kami.. sampai satu masa tuan puan ada satu perniagaan yang boleh diwarisi dan juga dapat pelbagai manfaat kewangan, memiliki rumah, hidup bebas hutang, beli kereta secara tunai dan pelbagai lagi..

Cukuplah menggembirakan isteri dengan hadiah ini sebagai tanda kasih dan sayang seorang suami.

Muhamad Khairi Hakim
Hadiah untuk isteri dari seorang suami
Kod Dealer: PG00215241
(+6019-281 7990)
6 June 2021

24 Syawal 1442H

khalifahkhairi

Salam, nama saya Muhamad Khairi Hakim ingin berkongsi pengalaman yang Allah kurniakan dari segi kewangan, EMAS dan juga kehidupan. Blog ini bertujuan satu perkongsian untuk anda semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *