Emas Jalan Terbaik Elak Sifat Boros

Spread the love

MEMBACA AMALAAN MULIA, MENAMBAH ILMU BERERTI MENAMBAH KEKAYAAN

Saat saya menulis penulisan ini, hati saya terasa amat senang kerana saya mampu berkongsi kebaikkan emas ini. Ya bertindak sebagai dealer Public Gold bukanlah mudah kerana saya ada tanggungjawab untuk menyebarkan sebaik mungkin manfaat emas ini kepada anda semua..

Hari ini, saya diberi kesempatan untuk menulis berkenaan emas jalan terbaik elak sifat boros.. kerana pengalaman ini berlaku pada diri saya sendiri.. Saya telah mendapat perkerjaan yang dikira agak baik di sebuah syarikat GLC.. Alhamdulillah.. tetapi bukan itu yang saya ingin ceritakan di sini..

Saya di Branch Public Gold

Bermula tahun 2015 sebagai seorang eksekutif makan gaji, sehingga tahun 2020 saya tidak langsung dapat menyimpan wang tunai dalam bank Tabung Haji atau akaun simpanan lain.. Sungguh benar apa yang dikatakan pakar kewangan.. Urus kewangan ini satu yang rumit..

Gaji yang besar tidak menjanjikan simpanan yang banyak dan bermakna anda kaya.. tetapi tabiat menyimpan laa yang membuatkan diri anda kaya.. bukan berapa besar gaji anda.. tetapi berapa banyak simpanan dan aset yang anda miliki menentukan kekayaan anda..

Akhirnya.. 2020 adalah tahun saya dikurniakan ilmu berkenaan emas dan seterusnya memandaikan saya berkenaan kewangan.. Alhamdulillah berkat simpanan emas, kini saya tidak lagi boros.. keajaiban telah berlaku.. saya ada simpanan emas bernilai hampir RM2000 walaupun dahulu kosong berkat simpanan serendah RM100 dalam akaun emas GAP.. Sedikit-sedikit lama-lama jadi bukit..

Ini adalah hasil simpanan menyelamatkan penyakit boros saya..

Tahniah untuk diri saya sendiri.. jadi kini.. saya ingin menyeru anda yang ada penyakit boros dan simpanan.. Jom cuba ubah kearah simpanan emas.. cukuplah alihkan RM100 kedalam bentuk emas dan anda alaminya sendiri..

Semoga anda terinspirasi dengan penulisan saya ini dan mendapat manfaat emas yang saya telah perolehi.. Saya mungkin bermula pada umur 30an.. Saya mahu anda dapat bina kekayaan ini lebih awal dari saya.. insyaAllah..

Kalau ada sebarang persoalan, wassap saya di +6 019-281 7990.

Muhamad Khairi Hakim
Kod Dealer: PG00215241
(+6019-281 7990)
17 Mei 2021
5 Syawal 1442H

khalifahkhairi

Salam, nama saya Muhamad Khairi Hakim ingin berkongsi pengalaman yang Allah kurniakan dari segi kewangan, EMAS dan juga kehidupan. Blog ini bertujuan satu perkongsian untuk anda semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *