Urusan Ar-Rahnu Mudah adalah Ciri Emas Yang Penting

Spread the love

MUDAHNYA URUSAN AR-RAHNU PAJAK GADAI DENGAN EMAS PUBLIC GOLD.

Selalu mengalami masalah apabila beli emas, nak Rahnu pajak gadai macam-macam mereka minta untuk pengesahan..Ada yang minta resit pembelian, ada yang minta sijil ketulenan, ada yang minta untuk dikoyakkan seal untuk uji ketulenan dan pelbagai ragam lagi..

Ar-Rahnu KPMNJ Segamat, Johor

Mengapa anda perlu bersusah-susah beli barang mahal tetapi saat memerlukan untuk Rahnu pajak gadai tak boleh pula..Mudah sahaja tuan puan, Public Gold terbukti antara yang mudah untuk diterima di kebanyakkan Ar-Rahnu. Ada sesetengah Ar-Rahnu tidak lagi perlu menguji ketulenan emas Public Gold kerana memang emas Public Gold terjamin ketulenannya.

Antara faktor mengapa Public Gold mudah untuk Ar-Rahnu terima ialah, Public Gold sudah 13 tahun bertapak di Malaysia. Selain itu, tiada lagi kes-kes penipuan melibatkan emas yang dikeluarkan oleh Public Gold..ini antara mengapa sekarang 500,000 orang Malaysia telah memilih untuk membeli dan automatik menjadi ahli Public Gold secara PERCUMA. Ya, PERCUMA..

Ahli Public Gold boleh mula menyimpan emas serendah RM100, jadi jom sama-sama miliki aset kalis inflasi dan bocor ini. Murah, mudah dan PATUH SYARIAH..

Bagi anda yang berminat untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan Public Gold dan simpanan emas, boleh la tekan sahaja link di bawah. Ada offer menarik bagi mereka yang belum menjadi ahli Public Gold..

http://www.wasap.my/6019-2817990/FBPageSimpanEmas

http://www.wasap.my/6019-2817990/FBPageSimpanEmas

http://www.wasap.my/6019-2817990/FBPageSimpanEmas

Muhamad Khairi Hakim
Dealer Aktif Public Gold.
#bijokemas#bijokwang#publicgold

khalifahkhairi

Salam, nama saya Muhamad Khairi Hakim ingin berkongsi pengalaman yang Allah kurniakan dari segi kewangan, EMAS dan juga kehidupan. Blog ini bertujuan satu perkongsian untuk anda semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *