Pencapaian Sebagai Dealer Public Gold

Spread the love

Alhamdulillah.. Setelah hampir setahun bersama Public Gold, kami telah beberapa kali menerima anugerah daripada Public Gold.

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah..Akhir penutup December 2020.. Kami tidak lagi berseorangan..

Tahniah Puan Nornaliza M. Nor aka ibunda kami dan juga sahabat kami Haniff Hasan atas kejayaan peroleh penghargaan dari Public Gold..

Terima kasih Mentor kami, Tn Zulkifli dan Puan Najdah, Tn Syukor Hashim dan Cik Jun, serta introducer kami Tn Syarif Jamil dan Puan Syamimi dan juga keluarga #PGG100Network..

Seronok perasaan dapat membantu orang sekeliling kita untuk berjaya.. Kami bermula dari zero dan kami hanya tahu satu tujuan kami.. Membimbing seramai mungkin untuk mula menyimpan emas..InsyaAllah.. Kejayaan ini hanyalah kecil bagi kami.. Kejayaan yang lebih besar ialah penyimpan emas di bawah bimbingan kami dapat manfaat dari simpanan emas dengan ilmu sebenar..

Kami berharap setiap ilmu yang kami kongsikan dapat menambah baik kehidupan setiap dari anda walaupun 1%..InsyaAllah mohon doakan kami istiqomah dalam impian kami mendidik seramai mungkin rakyat Malaysia mengenai manfaat emas..

Terima kasih kepada seluruh ahli keluarga dan sahabat handai khususnya mama papa ibu ayah atas doa berterusan..

Juga kepada anda penyimpan emas.. Terima kasih dan anda adalah yang terhebat..

InsyaAllah.. Akhir kalam, kami berharap dapat membimbing 170 lagi penyimpan emas sebelum 31 March 2021.. Doakan kami..

Muhamad Khairi Hakim & Syaz Wani
Kejayaan anda adalah kejayaan kami

#PublicGold #bijokemas #bijokwang

khalifahkhairi

Salam, nama saya Muhamad Khairi Hakim ingin berkongsi pengalaman yang Allah kurniakan dari segi kewangan, EMAS dan juga kehidupan. Blog ini bertujuan satu perkongsian untuk anda semua.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *